Regulamin
Spis Treści:
I. Definicje
II. Postanowienia Ogólne
III. Dane kontaktowe Sklepu
IV. Wymagania techniczne
V. Zasady składania zamówienia
VI. Realizacja zamówienia
VII. Metody Dostawy Produktu
VIII. Formy Płatności
IX. Wykonanie umowy sprzedaży
X. Prawo odstąpienia od umowy i jego skutki
XI. Reklamacja i gwarancja
XII. Pozasądowe metody rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
XIII. Ochrona danych osobowych
XIV. Postanowienia końcowe
Koniecznym warunkiem korzystania z niniejszej strony internetowej jest zapoznanie się z
regulaminem portalu zamieszczonym poniżej i bezwzględne przestrzeganie wszystkich jego
postanowień. Regulamin jest skierowany zarówno do konsumentów jak i do przedsiębiorców
korzystających ze Sklepu i określa zasady korzystania ze Sklepu internetowego oraz zasady i tryb
zawierania Umów Sprzedaży z Klientem na odległość za pośrednictwem Sklepu.
I. Definicje
1. Regulamin - niniejszy regulamin Sklepu.
2. Sklep - sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym:
http://vitaltabs.pl.
3. Sprzedawca - „Sano” Ewelina Lewandowska z siedzibą przy ul. Chełmońskiego 14A,
62-800 Kalisz, NIP 618-210-47-53, REGON: 361520702,
4. Klient - każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu będący
Konsumentem lub Przedsiębiorcą.
5. Przedsiębiorca - osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca
osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym
imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu.
6. Konsument - osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu, której
przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
7. Umowa Sprzedaży - umowa sprzedaży Produktu zawarta między Klientem a Sprzedawcą
za pośrednictwem Sklepu internetowego.
8. Umowa zawarta na odległość - umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego
systemu zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej
obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków
porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
9. Produkt - dostępna w Sklepie rzecz ruchoma będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży
między Klientem a Sprzedawcą.
10. Zamówienie - oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i
zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze
Sprzedawcą.
11. Formularz zamówienia - interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający
złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz
określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
12. Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta
Produkty do zakupu, zawierający możliwość dokonywania zmian danych Zamówienia, w
tym ilości produktów.
13. Przewoźnik – podmiot dostarczający Produkt zgodnie z wyborem metody dostawy
dokonanym przez Klienta.
II. Postanowienia ogólne
1. Sklep prowadzi sprzedaż za pośrednictwem internetu pod adresem http://vitaltabs.pl . Sklep
prowadzony jest przez firmę „Sano” Ewelina Lewandowska z siedzibą w Kaliszu (kod pocztowy
62-800) przy ul. Chełmońskiego 14A NIP 618-210-47-53, REGON: 361520702. Numer
rachunku bankowego: 43 1140 2004 0000 3802 7581 6272.
2. Korzystanie z sklepu internetowego http://vitaltabs.pl jest jednoznaczne z akceptacją
niniejszego regulaminu.
3. Akceptacja niniejszego regulaminu przez Klienta jest warunkiem niezbędnym zawarcia
umowy sprzedaży, której wspomniany regulamin jest częścią.
4. Produkty będące przedmiotem sprzedaży za pośrednictwem niniejszego sklepu nie mogą
służyć w celach spożywczych ani leczniczych. Są one przeznaczone jedynie do badań
laboratoryjnych prowadzonych we własnym zakresie. Szczegółowe dane Produktów Sklepu
znajdują się w zakładce „Produkty”.
5. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikłe ze stosowania produktów w
sposób niezgodny z przeznaczeniem określonym w pkt. 4.
6. Klient dokonujący zamówienia, a następnie zakupu Produktów za pośrednictwem niniejszego
Sklepu oświadcza, że posiada wszelką dokumentację wymaganą przez prawo taką jak np.
karta charakterystyki substancji niebezpiecznych lub, że skompletuje taką dokumentacje we
własnym zakresie i będzie odpowiedzialny za posiadanie tego typu dokumentacji w miejscu
przechowywania i używania Produktów dla których jest wymagana.
7. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu
Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub
niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.
8. Przeglądanie asortymentu Sklepu nie umożliwia zakładania Konta. Składanie zamówień przez
Klienta na Produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe jest tylko i wyłącznie
przez podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację
Zamówienia bez zakładania Konta.
9. Ceny produktów oferowanych w Sklepie są cenami brutto i podane są w złotych polskich,
walucie Euro, dolarach amerykańskich oraz we Frankach Szwajcarskich. Ceną wiążącą jest
cena obowiązująca w momencie przyjęcia zamówienia do realizacji.
10. Ceny wymienione w pkt. 9 nie obejmują kosztów przesyłki. Ostateczna kwota do zapłaty,
którą w celu dokonania zakupu zobowiązany jest uregulować klient zawiera cenę produktu
powiększoną o koszty wybranej metody dostawy określonej w części VIII Regulaminu i
wybranej w trakcie składania zamówienia.
III. Dane kontaktowe Sklepu
Klient może skontaktować się ze Sprzedawcą za pomocą danych przedstawionych poniżej.
1. Adres poczty elektronicznej Sprzedawcy: info@vitaltas.pl
2. Adres do korespondencji Sprzedawcy: Vitaltabs ul. Chełmońskiego 14A Kalisz 62-800.
2. Klient może skontaktować się telefonicznie ze Sprzedawcą pod numerem telefonu (+48)
575 343 187.
IV. Wymagania techniczne
1. Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania asortymentu Sklepu oraz składania zamówień
na Produkty, niezbędne są:
1) Komputer, laptop lub telefon komórkowy z dostępem do Internetu,
2) aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail),
3) włączona obsługa plików cookies,
2. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za problemy techniczne, bądź ograniczenia
oprogramowania lub sprzętu, z którego korzysta Klient, a które uniemożliwiają mu korzystanie
ze Sklepu.
3. W trakcie korzystania z Usług, na dysku lokalnym Systemu teleinformatycznego Klienta
zapisywane są pliki Cookies. Warunkiem koniecznym poprawnego funkcjonowania strony
internetowej Sklepu jest poprawne skonfigurowanie Przeglądarki internetowej, tak aby mogła
ona przyjmować pliki Cookies.
4. Sprzedawca nie gwarantuje poprawności pracy Systemu teleinformatycznego Klienta i nie
ponosi za niego odpowiedzialności.
V. Zasady składania zamówienia
1. Zamówienia można składać wyłącznie za pośrednictwem niniejszego Sklepu.
2. W celu złożenia Zamówienia należy:
1) złożyć zamówienie poprzez wypełnienie Formularza Zamówienia,
2) dokonać wyboru Produktu będącego przedmiotem Zamówienia, a następnie kliknąć
przycisk „Dodaj do Koszyka”,
3) Obliczyć koszty wysyłki poprzez podanie kodu pocztowego,
4) Wybrać metodę dostawy,
5) kliknąć przycisk “przejdź do kasy”,
6) Uzupełnić obowiązkowe szczegółowe dane dotyczące płatności tj. : imię i nazwisko, kraj,
adres oraz adres poczty elektronicznej niezbędnej do obsługi Zamówienia,
7) wybrać jeden z dostępnych form płatności określonych w części VIII Regulaminu i kliknąć
przycisk „Kupuję i płacę”.
3. Dokonując zamówienia należy podać dane zawierające:
1) imię i nazwisko,
2) adres do wysyłki,
3) adres poczty elektronicznej zamawiającego.
4. Składając zamówienie Klient potwierdza prawdziwość podanych danych.
5. Sklep ma prawo odmówić przyjęcia zamówienia lub zażądać od Klienta przedpłaty w
przypadku, gdy zamówienie budzi uzasadnione wątpliwości co do prawdziwości i rzetelności
podanych danych bądź wybranej formy płatności.
6. Wypełnienie formularza przez Zamawiającego i kliknięcie przez niego przycisku „Kupuje i
płacę” oznacza złożenie Sprzedającemu oferty kupna.
7. Sklep potwierdza Zamawiającemu złożenie zamówienia poprzez przesłanie mu maila na
podany przy składaniu zamówienia adres poczty elektronicznej.
8. W przypadku braku otrzymania maila potwierdzającego zamówienie należy skontaktować się
ze Sprzedawcą wykorzystując dane kontaktowe określone w części III niniejszego
regulaminu.
VI. Realizacja zamówienia
1. Czas realizacji zamówienia wynosi maksymalnie 5 dni roboczych i jest zależny od
dostępności Produktu w magazynie Sprzedawcy. W przypadku wydłużenia czasu realizacji
Zamówienia, Klient zostanie o tym fakcie niezwłocznie poinformowany na podanego w
zamówieniu maila.
2. W przypadku zamówienia większej liczby Produktów czas realizacji zamówienia jest
dopasowany do produktu o najdłuższym czasie realizacji.
3. Do czasu realizacji zamówienia należy doliczyć czas wybranej przez zamawiającego metody
dostawy.
4. Sprzedawca zastrzega sobie prawo anulacji zamówienia w następujących przypadkach:
1) podanie przez Klienta niepełnych lub nieprawidłowych danych, które uniemożliwiają
wysyłkę zamówienia.
2) całkowity brak kontaktu z Klientem,
3) na życzenie Klienta, jednak wyłącznie pod warunkiem, że zamówienie nie zostało już
zrealizowane i wysłane.
4. Sprzedawca przekaże Klientowi na podany adres poczty elektronicznej informacje o statusie
zamówienia dotyczącą:
1) potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji oraz zawarcia umowy sprzedaży,
2) potwierdzenia wykonania wysyłki.
VII. Metody dostawy Produktu
1. Klient może skorzystać z następujących metod dostawy zamówionego Produktu:
1) Przesyłka kurierska,
2) Przesyłka kurierska pobraniowa,
2. Produkty zakupione w niniejszym Sklepie są dostarczane na adres wskazany przez Klienta w
zamówieniu.
3. Koszt wybranej metody dostawy ponosi Klient.
4. Koszty dostawy są zależne od wybranej formy płatności oraz wagi przesyłki.
5. Koszt dostawy jest podany Klientowi do akceptacji w momencie składania zamówienia a
później dostępny w zakładce „zobacz koszyk”.
6. Dostawa Produktu odbywa się na terenie całej Europy.
VIII. Formy płatności
1. Klient ma prawo skorzystać z następujących form płatności za zamówiony towar oraz za
koszty wybranej metody dostawy:
1) Przedpłata przelewem na konto Sprzedawcy,
2) Pobranie.
2. W przypadku wyboru formy płatności przelewem Klient obowiązany jest do jego
dokonania w terminie 3 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy sprzedaży czyli od dnia
otrzymania maila potwierdzającego przyjęcia zamówienia do realizacji na podany w nim
rachunek bankowy Sprzedawcy.
3. W przypadku wyboru formy płatności przelewem zaksięgowanie wpłaty przez
Sprzedawcę jest warunkiem niezbędnym do zrealizowania Zamówienia.
4. W przypadku wyboru pobrania jako formy płatności Klient ponosi dodatkowe koszty
wynikające z jej charakteru.
5. W przypadku wyboru formy płatności w formie pobrania Klient obowiązany jest do jej
dokonania najpóźniej przy odbiorze przesyłki.
IX. Wykonanie umowy sprzedaży
1. Klient składa zamówienie w Sklepie Internetowym zgodnie z warunkami określonymi w części
V. Regulaminu.
2. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza mailowo Klientowi jego
otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji.
3. Sprzedawca potwierdza Klientowi otrzymanie Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji
poprzez przesłanie maila na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty
elektronicznej, który zawiera co najmniej oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia
i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży.
4. Z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości mailowej określonej w pkt. 3 zostaje zawarta
między Klientem a Sprzedawcą Umowa Sprzedaży.
5. Po dokonaniu przez Klienta wyboru metody dostawy oraz dokonania przez niego płatności
Produkt zostanie wysłany przez Sprzedawcę w terminie wskazanym w części VII niniejszego
regulaminu.
6. W przypadku wyboru przez Klienta metody płatności poprzez przelew bankowy, początek
biegu 5-dniowego terminu dostawy Produktu do Klienta liczony jest od dnia uznania przelewu
na rachunku bankowym Sprzedawcy.
X. Prawo odstąpienia od umowy i jego skutki.
1. Konsument ma prawo odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny w
terminie 14 dni od dnia dostarczenia mu Produktu.
2. Odstąpienie przez Konsumenta od umowy może nastąpić poprzez złożenie Sprzedawcy
pisemnego oświadczenia o odstąpieniu od umowy przesłanego pocztą lub drogą
elektroniczną na adresy podane w części III. niniejszego regulaminu.
3. Konsument może skorzystać z wzoru formularza znajdującego się na stronie internetowej
Sklepu.
4. W przypadku złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy drogą elektroniczną
Sprzedawca niezwłocznie przesyła Konsumentowi potwierdzenie jego otrzymania.
5. Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy określonego w pkt. 1 wystarczy wysłanie
przez Konsumenta oświadczenia przed jego upływem.
6. W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość uważa się ją za niezawartą.
7. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi niezwłocznie,
jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o
odstąpieniu od Umowy, wszystkie dokonane płatności w tym koszty dostarczenia Produktu.
8. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych metod, jakie zostały przez
Konsumenta użyte w transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne
rozwiązanie, które nie będzie się wiązało dla niego z żadnymi kosztami.
9. Konsument powinien odesłać Produkt na adres Sprzedawcy podany w części III. niniejszego
Regulaminu niezwłocznie, nie później niż jednak niż w terminie 14 dni od dnia, w którym
poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od Umowy.
10. Zwracany Produkt musi być kompletny i zostać zwrócony w oryginalnym opakowaniu.
Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu wykraczający poza
konieczny sposób korzystania z niego.
11. Ze względów na właściwości produktów, prawo do odstąpienia od umowy może być ograniczone,
jeśli otwarcie/opakowanie wpływa na bezpieczeństwo Produktu.
12. Koszty zwrotu Produktu ponosi Konsument.
XI. Reklamacja i gwarancja
1. W przypadku wystąpienia wady zakupionego Produktu, Klient ma prawo do złożenia
reklamacji w oparciu o przepisy kodeksu cywilnego.
2. W przypadku gdy Klientem jest Przedsiębiorca, strony wyłączają odpowiedzialność z
tytułu rękojmi.
3. Reklamację można zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w części III
niniejszego Regulaminu adresy Sprzedawcy.
4. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, a w przypadku
gdy Klientem jest Konsument, nie później jednak niż w terminie 14 dni.
5. W przypadku gdy Klientem jest Konsument, a Sprzedawca nie ustosunkuje się do
żądania reklamacyjnego w terminie 14 dni, uważa się, że reklamacja jest uzasadniona.
6. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji Sprzedawca w terminie 7 dni wymieni
Produkt na wolny od wad lub zwróci w tym terminie Klientowi dokonaną płatność.
7. W przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji Sprzedawca w terminie 7 dni odeśle
Klientowi Produkt na swój koszt.
8. Produkty odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres: Vitaltabs
ul. Chełmońskiego 14A 62-800 Kalisz.
9. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych, powstałych podczas dostawy,
należy spisać z przewoźnikiem protokół reklamacyjny.
10. Za uszkodzenia powstałe z winy przewoźnika Sprzedawca nie odpowiada.
XII. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
1. Konsument może zapoznać się z kodeksem dobrych praktyk rynkowych o którym mowa
w ustawie z dnia 23 sierpnia 2007 r. o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom
rynkowym (Dz. U. 2007 nr. 171 poz. 1206).
2. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z
pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady
dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych
powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których
zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji
Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji
i Konsumentów:
1) www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php ,
2) http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php ,
3) http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php .
3. Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych
sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
1) Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu
konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o
Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o
rozstrzygnięcie sporu wynikłego z Umowy zawartej ze Sprzedawcą.
2) Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji
Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej
(Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania
mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a
Sprzedawcą.
3) Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między
nim a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego)
rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych
należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie
Konsumentów Polskich).
4) Klient może złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR
dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/ .
XIII. Ochrona Danych osobowych.
1. Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem Sklepu jest
Sprzedawca.
2. Klient korzystający z usług Sklepu wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych
osobowych.
3. Wszelkie dane osobowe podlegają ochronie zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o
ochronie danych osobowych oraz rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
4. Dane osobowe Klientów zbierane przez administratora za pośrednictwem Sklepu zbierane są
wyłącznie w celu realizacji Umowy Sprzedaży.
5. Odbiorcami danych osobowych Klientów Sklepu mogą być:
1) W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie ze sposobu dostawy przesyłką pocztową
lub przesyłką kurierską, Sprzedawca udostępnia zebrane dane osobowe Klienta
wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie
Sprzedawcy,
2) W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie ze sposobu płatności przelewem
Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta, wybranemu podmiotowi
obsługującemu powyższe płatności w Sklepie internetowym.
6. Klient w każdej chwili ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz do ich poprawienia, a
także do złożenia sprzeciwu wobec ich przetwarzania lub do żądania usunięcia ich z bazy.
7. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, przy czym brak podania wskazanych w
Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży skutkuje brakiem
możliwości zawarcia takiej umowy.
8. Po wyrażeniu zgody przez Klienta, jego dane osobowe będą także przetwarzane w sposób
zautomatyzowany w formie profilowania.
9. Dane osobowe Klientów będą archiwizowane przez okres jednego roku. Po upływie tego
terminu zostaną w sposób bezpieczny usunięte.
10. W przypadku stwierdzenie przez Klienta, że jego dane osobowe zostały naruszone ma on
prawo złożyć skargę do organu nadzorczego tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych z siedzibą ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
11. Sprzedawca prowadzi wszelką niezbędną dokumentacje, która zapewnia prowadzenie
polityki bezpieczeństwa w zakresie ochrony danych osobowych.
XIV. Postanowienia końcowe
1. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie internetowej Sklepu.
2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu.
3. Klienci zostaną poinformowani o zmianach w regulaminie w terminie 7 dni od dnia ich
powstania poprzez przesłanie wiadomości mailowej na podany w zamówieniu adres
elektroniczny.
4. Zmiany dokonane przez Sprzedawcę w regulaminie obowiązują od momentu ich
opublikowania na stronie internetowej Sklepu.
5. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania oraz do usuwania ze swojej oferty
Produktów oraz do zmiany ich cen według swojego uznania bez wcześniejszego uprzedzenia
o tym fakcie Klientów.
6. Postanowienia pkt. 5 nie dotyczą tych Produktów na które Klient już złożył zamówienie.
7. Umowy zawierane przez Sklep zawierane są w języku polskim.
8. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie
obowiązujące przepisy prawa polskiego.